Aku Tetap Macam Dulu

Leya sudah tergelak dengan perangai sarah awal pagi nie. Dia suami orang walau kami berkawan biasa tanpa melibatkan perasaan tapi orang tetap pandang buruk.


Meng Galo Fotografi Teman Gambar Lucu Kecantikan Sejati

Dalam pada itu Aizatul turut kagum dengan Puteri Sarah meskipun selama empat tahun diganggu namun tetap menjaga hati orang lain termasuk aib suaminya.

. Pergi cari lelaki Aku ni dah macam usaha buat sampaikan di media social pun aku approach je mana mana lelaki yang bujang. Dia dah tak banyak cakap marah2 macam dulu. TikTok video from Miss Alyn miss_alyn90.

Tubuhnya yang sangat kecil. Kisah ni muncul balik bila baru ni aku dengan mak terjumpa orang yang patut jadi keluarga angkat aku. Namun begitu kami tetap menjalinkan perhubungan sehinggalah kami mendirikan rumah tangga pada pertengahan tahun 1998.

Bila aku bersara aku tetap tinggal di rumah yang aku beli. Kau paksa lah dia macam-macam end up dia pilih untuk jaga hati orang lain dulu tulisnya. Sebenarnya aku malas dah nak buat benda sama sejak 2018 benda sama yang berulang dan tak ada perubahan.

Bukannya tak boleh update macam dulu cuma entahlah. Sekarang aku akan pastikan dia papa kedana macam dulu balik. 5 Macam Cara Menguncir Rambut Anak yang Mudah dan Cepat.

Aku tidak balik ke kampung. Balik sekolah tadika aku tumpang ayah kawan aku bonceng basikal berdua dibelakang dengan kawan aku. Last last mak aku cakap Hmm malang betul la aku ni dapat anak hodoh.

Aku ada dua monitor dan nak guna dua³ monitor tersebutpada 1 pc macam mana nak buat aku guna GC radeon ygada DVI dan biasa punya plug boleh ker guna GC nieatau kena tambah lain³ barangterima kasih. Aku Sedar Aku Bukan Femes Pun Lan Siro Kini Cari Rezeki Menoreh Getah Tetap Syukur Dpt RM20 Sehari July 30 2022 Satu-Satunya Penyanyi Suara 1OO Sama Macam Dlm Kaset Ayie Leon Mngaku Kini Dah Bercer4i July 21 2022 M Nasir Pun Tak Kata Apa2 Buat Apa Saya Nak Komen Lebih-Lebih Luahan Alim Kris July 18 2022. Saya BuntuTakut Aib Saya Terbuka Lagi Macam DuluSebenarnya Anak Saya 3 Bukan 4.

Tapi aku suka bahasakan diri aku kak Lia. Macam mana nak lock cell supaya orang tidak ubah atau terpadam formula. Aku bukan taste diorang.

Kalau dulu memang 24 jam blogwalking kenal blog-blog lain blog-blog personal yang memang gila blog cerita2 lucu berbalas komen tapi sekarang aku blogwalking mereka pun mcm seakan sunyi dah dan blog-blog yang ada sekarang kebanyakan nya blog seo apa aku nak komen pun aku tak tahu. 1 sampai 5 tu semua lelaki. Kampung ku tak macam dulu lagi Dua hari lepas aku balik ke kampung ku di Jelebu Negeri Sembilan.

Ni kisah buruk aku dulu. Vodafone kenakan caj 25. Aku hanya ingin menyampaikan pesan dari raja hutan tegas si Kancil dengan penuh percaya diri.

Dulu aku ambil suami aku kerja. Yee mereka hebat dalam trafic yang tinggi tapi aku rasa. Perut aku masih buncit tapi tak dah macam dulu sekarang macam orang mgandung 3 bulan macam tu.

Walau pun daerah Jelebu sudah berbeza dari keadaan semasa aku kecil aku sedih melihat banyak rumah-rumah di kampung ku yang tertinggal begitu sahaja. Kecam ugut ancam semua aku dapat dulu sebab tegur benda macam ni tapi disebabkan tanggungjawab dan sayangkan anak keturunan aku maka aku minta netizen dan seluruh pengguna media sosial BOIKOT. Bayangkan aku umur 5 tahun da pandai masak sendiri.

Aku tak mahu macam ni. Aku cakap dengan dia nak apa lagi. Aku tak pernah menyimpan d3ndam dari dulu sampai sekarang tetap hormat mertua.

Aku jawab kat mak Nak kahwin macam mana takde orang nak. Perkahwinan aku hancur setelah suami ku. Pesan untuk diri sendiri juga dan semua para para wanita di luar sana semoga kita ikhlas sayangkan menantu seperti anak kandung sendiri.

Apabila kurang yakin dan ingin melihat testi tour dan foto kami bisa menghubungi kami ke contact diatas tersebut. Ikutkan jauh juga sekolah tadika nak ke rumah aku. Aku tengok dia macam dah hadam dengan habit aku dia dah tak kesah.

Terlampau rajin ot kerja smpai kadang langsung tak balik rumah. Sudah sarah aku bukan polis lar dulu jer aku minat nak jadi polis sekarang nie makan cepat nanti lambat pulak. Namun tetap mendidik adalah kisah seekor semur yang tergelincir ke sungai saat sedang mencari makan.

Tapi aku tetap percayakan dia aku yakin dia boleh jaga diri sendiri dekat luar tu tanpa aku. Seluruh negeri aku berubat hinggakan tahun berganti tahun aku tetap tak sembuh malah makin hari makin hebat dugaan hidup aku dan makin sakit. Apa yg saya lalui sekali lagi saya disahkan mengandung pada awal tahun 1998.

Rujuk Panduan Bergambar Di Bawah. Aku jumpa dia sebab aku rimas. Dan setelah belajar tugas kita yang seterusnya adalah menyampaikan kepada yang belum.

Ade masa perut aku akan cegang macam nak pecah tapj ada masa dia normal. Aku tak lah sehat sepenuhnya. Buaya dan kancil yang licik.

Bulan ini ALLAH murahkan rezeki buat aku. Kerap keluar malam dengan kawan2 dia. Rupanya dia cakap dia nak jadi kawan macam dulu.

Pertama kali aku dapat hasil RM2000 lebih untuk bulan ini sahaja. Tak kiralah Lia ke kak Lia ke. Aih sekejap sedih lepas tu terus ok dah mood dia faham sangat lah leya sarah memang takut kalau dia marah ada dia kata aku marah macam harimau.

Aku tidak mahu menulis sebab income semata-mata. Kita semua tetap sedang belajar. Sarah nie ada jer lar.

Tak pun aku jalan kaki sendiri balik rumah. Happy Bezday Sahabat Dakwat Cair mungkin kita xboleh ulang masa nak macam dulutapi kita tetap bersahabat mcm dlukita tetap bersahabt sampai bila2Ang selalu ade dgn aku waktu susah dgn senang aku anisAku doakan ang sentiasa berbahgia disamping family angsihat tubuh badandan dilimpahkan rezeki yg. Aku tak pernah rasa dia sayang aku dulu.

Aku dulu memang tak rapat pun tambahan pula takut dengan dia sebab garang. Aku takut pandangan orang pada aku. No Telp.

Sara yang I kenal orangnya baik tak pandai buat jahat dekat orang. Pastu mak aku cakap Usahalah. Tapi jauh di sudut hati aku agak terkilan dengan sikap mertua macam ni.

Nasib la zaman dulu tak de sangat orang jahat yang tak berperikemanusian macam sekarang ni. Jangan jadi macam aku. Sekarang aku akan pastikan dia papa kedana macam dulu balik.

Bangjat mengganas kembali.


Official Adik Share On Instagram Rindunya Tag Seseorang Follow Adikshare Like Comment Share Recommend Ig Budakjiwang Official


Pin Page


Pin Page


3


Pin On Poetry


Pin By Mohd Anuar On Quotes Perbaikan Diri Kutipan Inspiratif Kutipan

Comments

Popular posts from this blog

Rumah Empat Musim Bukit Cerakah

赤ちゃん 椅子 クッション

Sam Murray Who Wants to Be a Millionaire